archive-nl.com » NL » K » KIYOH.NL

Total: 494

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Hornbach - KiyOh
    zodat deze ook getoond worden Nog niet alle producten staan in de webshop of kunnen verzonden worden bij mijn bestelling wil ik een wandje met een deur plaatsen Helaas kan ik echter geen hang en sluitwerk vinden evenals het kozijn staat niet in de shop De planken welke ik benodigd heb kan ik niet laten verzenden Kortom moet alsnog naar de winkel Antwoord Hornbach Beste Koen Evers Hartelijk dank voor deze lovende woorden Momenteel zijn we bezig de zoekfunctie aan te passen zodat ook de synoniemen makkelijk gevonden kunnen worden Uiteraard blijven we ook hard werken aan uitbreiding van het assortiment en de verzendmogelijkheden Blijf ons bezoeken en je zult steeds meer artikelen en mogelijkheden vinden Met vriendelijke groet HORNBACH Online team Han Haren gn 13 01 2016 Aanbeveling ja 10 Pluspunten Gezellig bedrijf die echt veel heeft en ook aparte onderdelen Zelf mijn vrouw vindt het leuk om er even door te lopen Verbeterpunten Laat het graag zo als het nu gaat en verander niet Dat is makkelijk voor de klant want op die manier voel je je er thuis DUS LATEN ZO MARCO terneuzen 28 12 2015 Aanbeveling ja 9 Pluspunten Snel correct goed koop Vriendelijk Top spullen ik kijk hier eerst Lage verzendkosten Goeie service Verbeterpunten Mischien nog goedkoper worden nee hoor grapje Anders gaat het ten kosten van de kwaliteit Ik zou het zo niet weten Maar geef geen toen er is altijd wel iets wat beter kan maar dat weten julie alleen Jos Amersfoort 23 12 2015 Aanbeveling ja 10 Pluspunten Ik ben altijd al heel positief over deze Bouwmarkt en ik ben ook zeer te spreken over hun online service zeker qua prijs en snelheid Het product dat ik kocht was teer maar de wijze van verpakken werden beschadigingen uitgesloten Verbeterpunten Ik kan geen

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/hornbach/?stars=5 (2016-01-27)
    Open archived version from archive


  • Hornbach - KiyOh
    uw reactie Wij zijn blij dat u een trouwe en tevreden klant bij ons bent Bij iedere orderbevestiging staat de melding dat de uitlevering om logistieke redenen in deelleveringen kan plaatsvinden Dit is een standaard disclaimer bij iedere bestelling Of een order in delen uitgeleverd wordt hangt af vanaf welke locatie de artikelen verzonden worden Wij geven uw opmerking over het missende telefoontje door aan onze logistieke partner zodat dit in de toekomst hopelijk niet meer voor komt Met vriendelijke groet HORNBACH Online team Jo Neer 18 11 2015 Aanbeveling ja 8 Pluspunten snelle levering komen afspraken na Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Arnoud emmeloord 28 10 2015 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Snelle levering Verbeterpunten n v t Esther Wateringen 28 10 2015 Aanbeveling ja 7 Pluspunten Dichtbij bereikbaar groot assortiment Verbeterpunten Ik heb pasgeleden online iets besteld en de dag erna opgehaald Prima zou je zeggen maar ik werd bij het ophalen van het kastje naar de muur gestuurd In de mail staat dat je je goederen moet ophalen bij de goederenbalie Bleek dat ik eerst naar de informatiebalie moet om een A4tje op te halen met de nodige stempels etc Dan weer terug naar de goederenbalie Daar in de rij staan voor de kassa Vervolgens weer wachten bij de uitgifte balie Ik was er he le maal klaar mee Wanneer ik het product uit het schap had gehaald was ik 10x sneller geweest Een besteller is zeker niet sneller in de deze zaak Daarnaast staat het personeel veel met elkaar te kletsen terwijl er klanten staan te wachten Antwoord Hornbach Beste Esther Wij hebben uw klacht gelezen en begrijpen volkomen dat dit niet de manier is om de verkopen via internet in de winkel op deze wijze af te handelen Wij zijn bezig om de procedure te

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/hornbach/?stars=4 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Hornbach - KiyOh
    moment op voorraad zijn vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice Deze is te bereiken op telefoonnummer 088 505 11 11 Zij kunnen samen met u kijken naar de mogelijke oplossingen voor uw bestelling Met vriendelijke groet HORNBACH Online team Peter Jonkers Alkmaar 26 10 2015 Aanbeveling ja 6 Pluspunten Ruim en diep assortiment Winkel zelf een rommelige aanblik Geen probleem voor mij ben wel wat gewend Verbeterpunten Na de reservering 1 week vooraf de afhaaldatum zijn de gereserveerde platen niet klaargezet Gelukkig nog op voorraad zodat we ze alsnog mee konden nemen Maar vanuit Alkmaar via vestiging Amsterdam naar Hoenderloo geplande klus was dit niet volgens afspraak Helaas een dikke onvoldoende Wel veel medewerking gekregen van de vriendelijke medewerker die zich hier ook aan ergerde Antwoord Hornbach Beste Peter Jonkers Wij hebben uw ervaringen aan het management van de vestiging doorgegeven Aan de hand van uw opmerking kunnen wij onze klant en servicegerichtheid verhogen Hartelijk dank voor uw bijdrage hieraan Met vriendelijke groet HORNBACH Online team Jurgen Zuidwolde 20 09 2015 Aanbeveling ja 6 Pluspunten Mooie webshop overzichtelijk en nette levertijden De prijs is ook prima maar niet alles is 100 Verbeterpunten De artikelen zijn met schade geleverd Ik heb gebeld en er wordt de volgende dag een afhaling van de beschadigde artikelen geregeld De nieuwe artikelen werden toegezegd binnen 2 3 werkdagen dus zeker voor het weekeinde Toen er een verzoek tot aangeven leverdatum kwam werd opeens over het weekeinde heen gepland Wederom moest ik dus de planning omgooien Wat er daarna gebeurde toen ik de klantenservice belde was onvoorstelbaar Ik was enigszins boos maar de andere kant speelde daar zo vreemd op in na een kort gesprek werd botweg de verbinding verbroken Gelukkig werd ik na een tweede belpoging wel vriendelijk te woord gestaan maar het artikel werd niet sneller geleverd Al met al wel iets om aandacht aan te schenken Antwoord Hornbach Beste Jurgen Dank u voor uw reactie Uw feedback helpt ons bij het optimaliseren van onze webshop Wij betreuren het dat wij in dit geval niet aan de beloofde levertijd konden voldoen Onze webshop en de bijbehorende processen zijn nog erg nieuw en in volle ontwikkeling In samenwerking met onze transporteur zijn er aanpassingen gedaan Hierdoor zouden de beloofde levertijden en de daadwerkelijke levertijden weer overeen moeten komen Uw ervaring met onze klantenservice hebben wij doorgegeven aan de betreffende afdeling Met vriendelijke groet HORNBACH Online team Klant 27 08 2015 Aanbeveling nee 6 Pluspunten Levertijd Verbeterpunten Jullie garanderen de laagste prijs Hetgeen ik net besteld heb is bij meerdere webshops goedkoper Maw als je iets garandeert zorg dan ook dat het zo is Mvg dhr De Boer Antwoord Hornbach Hartelijk dank voor uw reactie Voor onze prijzen en dus ook voor de vaste lage prijsgarantie hebben we duidelijke maatstaven nodig Tenslotte willen we u de beste prijs bieden bij een eerlijke concurrentie Om de Prijsgarantie te kunnen verkrijgen dient u wel aan te kunnen tonen dat de concurrent goedkoper is

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/hornbach/?stars=3 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Hornbach - KiyOh
    2546 keer bekeken 89 beveelt dit bedrijf aan Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden 49 40 32 26 7 6 1 1 11 9 Klantbeoordelingen Meerbeek Techniek Drempt 24 12 2015 Aanbeveling nee 4 Pluspunten Bijna alle medewerkers zijn positief en zeer behulpzaam Verbeterpunten Afdeling tegels wat een prutser bah Disclaimer Bedrijfsgegevens Website www hornbach nl Adres Ravenswade 56 3439 LD Plaats Niewegein Telefoon 0307535020 KiyOh uitgangspunten

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/hornbach/?stars=2 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Hornbach - KiyOh
    wil ik hierbij mijn dank uitspreken Met vriendelijke groet Jan Disveld Verbeterpunten Hierbij mijn referentie nummer over een eerdere klacht Geen bevredigend antwoord gekregen Hopelijk neemt u het wel serieus Ben altijd bereid meer info te geven From jandisveld hotmail com To onlineshop hornbach nl Subject klacht over bezorging Date Wed 4 Nov 2015 17 53 38 0100 referentienummer 7681850 Antwoord Hornbach Beste Disveld Hartelijk dank voor uw reactie Uiteraard nemen wij alle klachten zeer serieus Wij betreuren het dat u zich niet serieus genomen voelt Helaas hebben wij via dit medium geen ander nieuws over uw klacht dan u eerder al gehoord heeft Bij het plaatsten van de order heeft u onze algemene voorwaarden geaccepteerd In deze voorwaarden kunt u het volgende lezen Pakketten brengen we natuurlijk tot aan de huisdeur Expeditiegoederen leveren we tot aan de stoeprand wat betekent dat de zending aan de straatkant wordt uitgeladen of afgehaald Vanaf het moment van leveren is de klant verantwoordelijk voor de geleverde goederen ongeacht de leeftijd of mobiliteit van de klant Met vriendelijke groet HORNBACH Online team john baarle nassau 24 10 2015 Aanbeveling nee 2 Pluspunten groot aanbod gunstige prijs Verbeterpunten bij het online bestelling zou het klaar staan om 1300uur was er na 1400uur maar stond niet klaar moest nog half uur wachten dus ik baalde er van kwam mijn plannen niet uit hadden ze niet kunnen bellen had ik mijn route anders kunnen plannen Antwoord Hornbach Beste John Hartelijk dank voor uw feedback Uw ervaring is intern doorgegeven en wordt gebruikt om onze klant en servicegerichtheid te verhogen Met vriendelijke groet HORNBACH Online team excellent bv Rotterdam 05 10 2015 Aanbeveling nee 1 Pluspunten geen Verbeterpunten Reageren totaal niet Antwoord Hornbach Beste Excellent BV Hartelijk dank voor uw reactie Wij zullen proberen vaker reacties te plaatsen Met vriendelijke groet HORNBACH Online team hannah theunissen nieuwstadt 03 10 2015 Aanbeveling nee 1 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten KLACHT Nieuwstadt 3 10 15 Gisteren vrijdag een auto gehuurd ivm met 45 m2 laminaat Borg betaald van 250 euro Via de pin Auto teruggebracht en de borg zou onmiddellijk teruggestort worden Vandaag zaterdag geen borg terug gekregen Gebeld met hornbach geleen en wordt gezegd op vroegst a s woensdag dat de borg van 250 euro teruggestort wordt Hierover ben ik nogal pissig daar gezegd werd dat het dezelfde dag teruggestort zou worden Voor mij heeft Hornbach gefaald Doet niet wat beloofd wordt Hannah Theunissen Millenerweg 13 6118 BS Nieuwstadt Antwoord Hornbach Beste Hannah Theunissen Hartelijk dank voor uw reactie Uw ervaring geeft wel aan hoe nieuw dit proces voor ons nog is We werken er hard aan om voor iedereen duidelijk te krijgen hoe het retourpinnen werkt Bij retourpinnen wordt het bedrag normaal gesproken de eerstvolgende werkdag op uw rekening gestort Echter als het retourpinnen in het weekend plaatsvindt wordt de maandag gezien als de dag van retourpinnen en krijgt u het bedrag op dinsdag gestort Het terugstorten gaat via de bank en dit kunnen wij niet

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/hornbach/?stars=1 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Coolblue.nl - Thuiswinkel Waarborg Reviews
    Supersnelle levering zelfs op zondag Verbeterpunten Geen Zaagmachineshop nl Gerard Hoogvliet 26 01 2016 Aanbeveling Ja 10 Pluspunten Goede informatie op de website Snelle reactie en levering Verbeterpunten Zwakkeschakel in proces is mijn inzien de transporteur In dit geval PostNL Levering zou zondag plaats vinden tussen 12 00 en 18 00 Helaas kwam deze pas rond 18 30 en was er niemand meer aanwezig Volgende werkdag pakketje op moeten halen bij PostNL servicepunt Stoomreinigercenter nl Dave Wateringen 26 01 2016 Aanbeveling Ja 10 Pluspunten Zaterdagavond besteld en zondag begin van de middag in huis Verbeterpunten Kan niet beter Statiefshop nl Klant Borne 26 01 2016 Aanbeveling Ja 10 Pluspunten Duidelijk en snel met bestelling op zaterdag en levering op zondag Geweldig service Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Stofzuigerstore nl Bram Culemborg 26 01 2016 Aanbeveling Ja 10 Pluspunten Groot aanbod Super Snelle levering Unieke 1 minuut voor 00 00 bestel regeling Geen bezorgd kosten Super klanten service Humor Verbeterpunten Specificatie lijst van producten mag soms uitgebreider en gelijk aan andere producten van hetzelfde merk bijvoorbeeld Soms staat er bij een product specificatie een eigenschap gemeld die niet bij een serie hoger van hetzelfde product vermeld staat Uitgebreidere vergelijking functie

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/coolblue_nl/?stars=5 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Coolblue.nl - Thuiswinkel Waarborg Reviews
    Anita Jobmng Leerdam 26 01 2016 Aanbeveling Ja 8 Pluspunten Snel bezordgd hoed produkt Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Smartwatchshop nl Ruud Vermeer 26 01 2016 Aanbeveling Ja 8 Pluspunten Doen precies wat er afgesproken wordt Mooie en uitgebreide website met de juiste informatie Levering ook op zondag Verbeterpunten Het instellen van de laagste prijsgarantie Muurbeugelcenter nl Klant Kolham 26 01 2016 Aanbeveling Ja 8 Pluspunten Snelle levering in goede verpakking Vriendelijke afhandeling aan de deur Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Friteusecenter nl Ingrid Wijchen 26 01 2016 Aanbeveling Ja 8 Pluspunten Snelle service Verbeterpunten Reclame op Marktplaats niet altijd up to date Wat opviel was dat ons product bij Coolblue 2 jaar garantie had maar de fabrikant geeft 10 jaar garantie Hoofdtelefoonstore nl Aron 26 01 2016 Aanbeveling Ja 8 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Hometrainershop nl Klant 26 01 2016 Aanbeveling Ja 8 Pluspunten Goede en snelle levering Goed en degelijk apparaat Verbeterpunten Een handleiding etc ook in het Nederlands of in het Engels toevoegen en niet enkel in het Frans eReaderstore nl Pierrot Bouw Vinkeveen Vinkeveen 26 01 2016 Aanbeveling Ja 8 Pluspunten grote sortering snelle levering Verbeterpunten

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/coolblue_nl/?stars=4 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Coolblue.nl - Thuiswinkel Waarborg Reviews
    dit geval een horloge deed de verkoper vrij moeilijk Niet alle producten in de winkel zijn duidelijk geprijsd Kookplaatstore nl Hans Bergen op zoom 25 01 2016 Aanbeveling Ja 6 Pluspunten Goede sevice Verbeterpunten Niet versturen via postnl Kofferstore nl Cornelia Rijswijk 21 01 2016 Aanbeveling Ja 6 Pluspunten Koffer snel geleverd Toen ik hem zag wilde ik liever een 1 maat grotere koffer Hierover Klantenservice gebeld Richelle heel prettig ik kon hem omruilen Verbeterpunten De koffer werd niet geruild maar ik kreeg mijn geld terug Hierover gebeld dat ik koffer wilde ruilen voor 1 maat groter voor dezelfde prijs Toen ik een dag later de koffer kreeg bleek hij 2 maten groter te zijn Ik heb hem gehouden maar dit liep niet helemaal goed Stofzuigerstore nl meine almelo 18 01 2016 Aanbeveling Ja 6 Pluspunten SNELLE LEVERING Verbeterpunten GEEN Antwoord Stofzuigerstore nl Beste Meine We vinden het vervelend om te horen dat wij in jouw ogen maar en 6 verdienen Mocht je nog enkele verbeterpunten zien of mocht je dit nog nader willen toelichten dan kunt u contact opnemen met geenglimlach coolblue nl Groeten Coolblue Ovenstore nl Groenendijk Oude Tonge 17 01 2016 Aanbeveling Ja 6 Pluspunten Vriendelijke servicedienst doen echt hun best om evt problemen op te lossen Verbeterpunten Ik ben niet zo tevreden over de vervoerder deze zijn niet goed geweest in hun communicatie naar ons toe zodat wij ons pakket later bezorgt kregen dan verwacht Speelgoedshop nl Gerri Rijnsburg 14 01 2016 Aanbeveling Ja 6 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Gezien mijn ervaringen van afgelopen week lijkte beter dat ik geen beoordeling schrijf Printershop be eddy balen 13 01 2016 Aanbeveling Nee 6 Pluspunten snel geleverd Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Strijkijzerstore nl Femke 13 01 2016 Aanbeveling Ja 6 Pluspunten Goede informatievoorziening

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/coolblue_nl/?stars=3 (2016-01-27)
    Open archived version from archive



  •