archive-nl.com » NL » K » KIYOH.NL

Total: 494

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Parfumswinkel.nl - Thuiswinkel Waarborg Reviews
    levering Verbeterpunten Inpakservice Klantenservice snellere reactie op vragen Wilde artikel laten inpakken Mail hierover verstuurd direct na plaatsing bestelling Stand van zaken na 5 dagen nog geen antwoord Meer variatie in proefjes Niet van hetzelfde merk en graag nieuwste geuren Gina Zuidlaren 24 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Marina Breda 24 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Snel en op tijd geleverd Leuk monstertje erbij Middels mailberichten wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van de zending De prijs is scherp Verbeterpunten Tijdens het bestelproces werken de verzendkosten niet zo goed Als je wijzigt van vorm blijven de oude kosten in het winkelmandje staan Pas na veel proberen en opnieuw inloggen lukt het uiteindelijk Dit kan een conversiekiller zijn niet iedereen heeft hiervoor het geduld Nico Oss 22 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Conchita 20 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Dinie Amsterdam 18 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Prijs kwaliteit verhouding is prima Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Ellen Rotterdam 18 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Snelle correcte afhandeling van de bestelling Prima Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Laden Meer beoordelingen Disclaimer Bekijk certificaat Bedrijfsgegevens Website www parfumswinkel nl Adres Ginnekenstraat 147 4811 JG Plaats Breda Telefoon 085 40 111 18 Aangenaam wij zijn Parfumswinkel nl een webshop met passie voor beauty Winkelen bij Parfumswinkel nl betekent kiezen uit een ruim assortiment parfum make up vitaminen en huidverzorging Alles voor een gezonde binnenkant en een stralende buitenkant De luxe producten uit onze online parfumerie bestel je simpel en snel Heb je vragen of wil je advies De

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/parfumswinkel_nl/?stars=4 (2016-01-27)
    Open archived version from archive


  • Parfumswinkel.nl - Thuiswinkel Waarborg Reviews
    klantenservice Verbeterpunten Bezorg instructies kunnen duidelijker levertijd kan misschien iets sneller C F Gendringen 24 12 2015 Aanbeveling ja 6 Pluspunten Conform de bestelling geleverd Keurig ingepakt Goede terugkoppeling Verbeterpunten Bestelling kwam 3 dagen later dan beloofd Betere afspraken maken met PostNL Voor kleine pakketjes die door de brievenbus kunnen geen of lagere portokosten in rekening brengen Gerrit Lutjebroek 23 12 2015 Aanbeveling ja 5 Pluspunten snelle levering Verbeterpunten assortiment ondiep en smal Antwoord Parfumswinkel nl Beste Gerrit Bedankt voor je feedback Heel fijn dat de bestelling snel geleverd is Wij zijn druk bezig met het uitbreiden van ons assortiment Ik zou dan ook graag willen weten wat u mist in het assortiment Ik kan het product de producten hier dan voorleggen en als de producten besteld kunnen worden kunnen de producten in het assortiment opgenomen worden Ik stuur u een persoonlijk bericht In ieder geval bedankt voor het doorgeven van uw feedback hier kunnen we zeker iets mee doen Met vriendelijke groet Lotte Parfumswinkel nl g p berlicum 21 12 2015 Aanbeveling nee 6 Pluspunten Correcte afhandeling cq Verzending Verbeterpunten Bij Bol com dezelde parfum 1 00 goedkoper zonder inlevering van ING rente punten en zgn korting Het voordeel bij Parfumswinkel zou dus 30 00 zijn wat een lachertje blijkt te zijn Dus vlgd keer is mijn aankoop bij Bol com Desire Zandvoort 09 12 2015 Aanbeveling ja 5 Pluspunten Snelle levering achteraf betalen mogelijk en ruime assortiment Verbeterpunten Cadoo verpakking mag mooier ik vind het echt lelijk had het zelf beter kunnen doen Antwoord Parfumswinkel nl Beste Desire Dank voor uw feedback Fijn om te lezen dat we een aantal pluspunten van u hebben gekregen Jammer dat u de cadeau verpakking niet mooi vindt Ik weet wel dat er veel zorg aan besteed wordt Maar smaken verschillen en

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/parfumswinkel_nl/?stars=3 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Parfumswinkel.nl - Thuiswinkel Waarborg Reviews
    helemaal mee eens ben We streven ernaar om alle mails binnen 24u te beantwoorden Ik wil er wel aan toevoegen dat het enorm druk is wegens de feestdagen We werken met man en macht om alle orders te kunnen verwerken en onze klanten tevreden te mogen stellen Ik hoop dat u inmiddels wel de kadobon met tekst heeft ontvangen We hebben deze verstuurd nadat ik telefonisch contact met u heb gehad op 1 december Uw opmerking over de kortingsbonnen is mij niet helemaal duidelijk omdat ik zie dat deze wel verwerkt is in uw order Met vriendelijke groet Zenna Mariska TILBURG 30 11 2015 Aanbeveling nee 4 Pluspunten Goede verzending Verbeterpunten Het geleverde product is kapot aangekomen Antwoord Parfumswinkel nl Beste Mariska Wat vervelend om te horen Kunt u contact met ons op nemen door te mailen naar klantenservice parfumswinkel nl Wij ontvangen graag foto s zodat wij het probleem in de toekomst kunnen voorkomen en bij u alsnog kunnen oplossen Met vriendelijke groet Mitch Mary Oud Beijerland 21 11 2015 Aanbeveling nee 4 Pluspunten Snel geleverd Verbeterpunten Verpakking was beschadigd Product niet met plastic afgesloten Ziet er uit alsof het al door iemand gebruikt is Ik vind dat jullie dit bij verzending moeten controleren De producten van Herome in de winkels zijn altijd netjes verpakt Ik zou dit procuct niet bij jullie aanbevelen aangezien er al meerdere mensen hetzelfde hebben teruggekoppeld Antwoord Parfumswinkel nl Beste Mary Dank voor de genomen moeite om feedback te geven Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is als uw product verpakking beschadigd is Misschien is dit tijdens transport beschadigd geraakt aangezien wij alles zorgvuldig controleren alvorens te verzenden De Herome producten krijgen we rechtstreeks aangeleverd vanuit Herome Deze zijn altijd zonder sealing verpakt Ik kan u garanderen dat onze producten niet gebruikt zijn Ik hoop dat dit u gerust heeft mogen stellen met vriendelijke groet Zenna Jeroen Zoetermeer 03 11 2015 Aanbeveling ja 4 Pluspunten Prijs van het gekochte product Verbeterpunten Zaterdagochtend besteld Bij het product staat aangegeven dat het op voorraad is en maandag bezorgd wordt In werkelijkheid wordt het pas dinsdagavond 19 00 uur bezorgd Voor mij te laat en daardoor een onvoldoende oordeel Zorg dat de informatie klopt Antwoord Parfumswinkel nl Beste klant Dank voor uw feedback Jammer dat u niet helemaal tevreden bent Ik heb het nog even nagekeken Wij hebben uw bestelling op zaterdag aangemeld bij Post nl Deze wordt dan door hen op maandag verstuurd Op onze site bij het gedeelte klantenservice is te lezen dat wanneer u op zaterdag besteld het op dinsdag bezorgd wordt Echter ik begrijp uw teleurstelling omdat u ervan uitging dat het op maandag bezorgd zou worden Met vriendelijke groet Zenna Parfumswinkel nl H Den Haag 21 10 2015 Aanbeveling nee 4 Pluspunten duidelijke site snelle levering Verbeterpunten Parfum die ik heb besteld ruikt haast niet Lijkt wel of het niet origineel is flowerbomb van Victor en Rolf 60 en niemand ook ik niet ruikt dat ik een lekker parfummetje op

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/parfumswinkel_nl/?stars=2 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Parfumswinkel.nl - Thuiswinkel Waarborg Reviews
    na retour zenden niet proberen te vertellen dat het wel het juiste product was Geconfronteerd met het bewijs printscreen van bestelling gemaakt raad ik iedereen aan wel excuses maar nog steeds niet dit product leveren sorry verkeerde afbeelding en verkeerde informatie op onze site Product hebben we niet dus helaas wel geld terug uiteraard De producten hebben jullie wel want die kan ik individueel nog steeds bestellen op de site alleen niet met een doosje erom en niet voor die prijs Maar had wel chique geweest als jullie je eigen fout compenseerden door aan te bieden om de producten los te sturen voor de prijs waarop jullie deze aan mij in eerste instantie hebben verkocht als 3 pack giftpack Ben niet geïnteresseerd in het doosje namelijk maar in de producten Dan hadden jullie namelijk 5 sterren gehad voor het goed oplossen van een klacht en een repeat customer Gemiste kans dus Hopelijk zien jullie het licht met de kerst Antwoord Parfumswinkel nl Beste Henk Ik heb uw order bekeken en ik denk dat er een miscommunicatie is ontstaan We hebben de producten uiteraard los in ons assortiment maar de giftset die u verwachtte te krijgen hebben we helaas niet Doordat de afbeelding op de website niet klopte is er verwarring ontstaan Dit is uiteraard onze fout en hier hadden we misschien een betere oplossing voor moeten bedenken Ik snap dan ook dat u ons hier op aanspreekt Ik wil u nog wel laten weten dat we u geen goedkopere versie hebben opgestuurd De goedkopere versie bevat namelijk een kleiner formaat parfum Ik zie dat mijn collega s het probleem ondertussen hebben opgelost Hopelijk kunt u nog met een redelijk tevreden gevoel terugkijken op uw ervaring met ons Lotte natasja Dordrecht 12 12 2015 Aanbeveling ja 1 Pluspunten Mijn klacht word serieus genomen Verbeterpunten Klantenservice ben ik tevreden over Product word snel geleverd Prima service dus Antwoord Parfumswinkel nl Beste Natasja Bedankt voor je feedback Ik vind het nog steeds erg vreemd dat het product gebruikt lijkt te zijn aangezien wij testers of teruggebrachte producten niet opnieuw verkopen Mijn excuses voor het feit dat dit jou toch is overkomen Ik heb contact met je opgenomen in een privébericht Hopelijk bent u tevreden met de oplossing Met vriendelijke groet Lotte Parfumswinkel nl R Almere 08 12 2015 Aanbeveling ja 1 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten beter nakijken voor verzending Antwoord Parfumswinkel nl Beste meneer Keja Ik zag dat u geen proefjes heeft ontvangen bij uw bestelling Mijn excuses hiervoor deze horen namelijk bij iedere bestelling geleverd te worden Gelukkig is het probleem al opgelost en heeft mijn collega u uw beloofde proefjes alsnog toegestuurd Bedankt voor uw feedback Met vriendelijke groet Lotte Parfumswinkel nl Nicole Rotterdam 07 12 2015 Aanbeveling nee 1 Pluspunten geen enkel positief punt Verbeterpunten Besteld en vooruit betaald artikel was niet op voorraad Kan gebeuren natuurlijk maar ik werd hiervan niet op de hoogte gesteld Moest zelf achter een credit aan en heb inmiddels nog steeds

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/parfumswinkel_nl/?stars=1 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • Beoordeel FALKE Winkel - KiyOh
    bedrijf Verbeterpunten of tips voor dit bedrijf Ik beveel dit bedrijf aan Ja Nee Beschrijf het product afgenomen dienst Uw voornaam bedrijf Plaats Alleen officiële klanten van dit bedrijf mogen een beoordeling geven KiyOh kan dit altijd controleren Bij het versturen van deze beoordeling gaat u akkoord met de gebruikersvoorwaarden Home Aanmelden Tarieven Partners Resellers FAQ Contact KiyOh Login Aanmelden Laatste nieuws 25 09 2015 Webinar over het belang van

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/beoordeling.php?id=3582 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • FALKE Winkel - KiyOh
    het shirt een klein gaatje te zitten dat we pas na enkele dagen ontdekten Nadat we er melding van gemaakt hadden werd het direct opgelost De aardige meneer die ons te woord stond zei dat hij die dag toevallig in onze woonplaats een afspraak had Hij heeft het shirt persoonlijk omgeruild en we kregen nog een paar Falke sokken erbij kado Wat een top service Verbeterpunten Geen Communicatie 10 Bernard Noordwijk 25 01 2016 Aanbeveling ja 10 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Communicatie 10 Klant 25 01 2016 Aanbeveling ja 10 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Klant 24 01 2016 Aanbeveling ja 10 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Communicatie 8 Lenie 24 01 2016 Aanbeveling ja 9 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Communicatie 9 Klant 24 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop Vier paar sokken Falke Airport 9 Pluspunten Helder en simpel Goede kwaliteit en prijs Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Communicatie 9 Marianne Spijkenisse 23 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop 3 panties 10 Pluspunten Snelle levering en goede verpakking Verbeterpunten Ik

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/falke_winkel/?stars=5 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • FALKE Winkel - KiyOh
    op Communicatie 7 Jaap 25 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop Walkies Light 8 Pluspunten Snel en goed Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Klant 23 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Hans Amsterdam 21 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Snelle levering Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen janneke stedum 17 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop cosy shoes pantoffels 8 Pluspunten prima product Verbeterpunten beloofde bezorgdatum niet gehaald Maar wellicht had de bezorger extra tijd nodig door de ijzel in de voorafgaande dagen Communicatie 9 Klant 14 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop homepads antislip sokken 7 Pluspunten Veel keuze Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Gerdien Eindhoven 14 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop Sokken 7 Pluspunten Kwaliteistproducten Verbeterpunten Kunnen volgen bestelstatus zonder account Communicatie 6 Klant 13 01 2016 Aanbeveling ja 8 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Communicatie 7 Bas Zaandam 13 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop Catpads en sokken 8 Pluspunten Snelle verzending en goed op de hoogte gebracht Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Communicatie 8 Marianne Barendrecht 12 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop 3 paar wollen damessokken 8 Pluspunten

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/falke_winkel/?stars=4 (2016-01-27)
    Open archived version from archive

  • FALKE Winkel - KiyOh
    kleuren maten niet voorradig zijn en niet aangevuld lijken te worden Communicatie 8 Klant 07 01 2016 Aanbeveling ja 6 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Nico Den haag 06 01 2016 Aanbeveling ja Aankoop Als binnenkomt sokken 6 Pluspunten Mijn bestelling is nooit aangekomen Maar er werd toen ik het melde wel meteen werk van gemaakt Vond erg positief dat ik terug gebeld werd en op de hoogte werd gehouden Helaas de oplossing is op dit moment nog niet gevonden Verbeterpunten Geen Communicatie 7 W A van der Weg Harmelen 13 12 2015 Aanbeveling ja Aankoop Twee paar Falke Walkies afleveren op ander adres dan factuur Alles prima correct en snel En niet onbelangrijk de sokken zijn geweldig 6 Pluspunten The best socks available Verbeterpunten Geen Communicatie 7 Angela Doetinchem 01 12 2015 Aanbeveling ja Aankoop Sloffen 6 Pluspunten Snelle levering Verbeterpunten Kwaliteit dit jaar zeer slecht van de sloffen Jammer dat ze waarschijnlijk ander materiaal gebruiken Communicatie 7 M Slenders Hapert 07 11 2015 Aanbeveling ja Aankoop maillot sloffen sokken 5 Pluspunten Prettige materialen Verbeterpunten Aan de dure kant Website is niet erg gebruiksvriendelijk Esprit doet dit bijvoorbeeld veel beter Communicatie 5 Klant 26 10 2015 Aanbeveling nee Aankoop sportkleding 6 Pluspunten snelle levering Verbeterpunten hert gratis retourneren van producten nu niet het geval Communicatie 8 Klant 11 10 2015 Aanbeveling nee 6 Pluspunten Ik heb verder geen opmerkingen Verbeterpunten Ik kan geen verbeterpunten noemen Bert Twello 05 10 2015 Aanbeveling ja Aankoop 5 sokken TK2 6 Pluspunten duidelijke website Verbeterpunten vooraf geen melding dat niet de hele bestelling op voorraad was Bij levering zat er een handgeschreven briefje bij dat een sokkenpaar nagestuurd zou worden Levertijd werd niet vermeld Communicatie 6 Maaike Rijswijk 27 09 2015 Aanbeveling ja Aankoop Catpads sokken

    Original URL path: https://www.kiyoh.nl/falke_winkel/?stars=3 (2016-01-27)
    Open archived version from archive



  •